Inarin kuvia

keskiviikkona, maaliskuuta 15, 2006

Vitsi sitä on ihminen FIKSU

Tiedättekö sen tunteen, kun on ihmetellyt jotakin asiaa piiiiitkään, ja viimein tajuaa syyn/vian olleen joku hyvin yksinkertainen juttu, mitä vaan ei ole tajunnut ja minkä on hyvin todennäköisesti itse aiheuttanut. Että näin... mie siis ihmettelin ko kukkaan ei minun juttuja kommentoi, yksikseni vain joudun kirjoittelemaan. Joopa. Olin sitte laittanu Bloggerista kommenttien moderoinnin päälle ja siispä kaikki kommentit piti ensin minun hyväksyä ennen ko ne tulee näkyviin. Just. Go me! Ja sitten mulle vielä muka kehtaavat jonkun "akateemisen loppututkinnon" mulle antaa, eikö niilläkään ole mitään arvostelukykyä ;) Mutta nyt toimii taasen kommentit, viimeinkin - kiitos Tuulia siis kun tästä huomautit.

Ja lankatietoja kaivattiin noista edellisistä töistä. Eli pinkki pitsihuivi (tarkempia kuvia kuviosta hieman myöhemmin) on Kitten Mohairista tehty, ja piskuinen neuletakki Novitan Bambinosta.

Edit: Tännään kävin esimiehelle sanomassa, etten jatka kuun vaihteen jälkeen täällä koska sain muualta vakituisen paikan. Ihan hyvinhän tuo sen otti, totesi ettei täältä olisikaan ollut mahdollista saada vakituista paikkaa vaan määräaikaisella olisi jatkettu. Maksavat kuitenkin diplomityön kansituksen ja sain itse valita milloin jään pois - perjantaina on siis viimeinen työpäivä ja saan pitää kaksi viikkoa lomaa ennen uuden työn alkua :)

3 Comments:

  • Mulla on nyt se "Hyva Ink..ARI" -ilme, oot ehka joskus nahny :) Nauroin litkana :]

    Mie luulin et sie teit sen nettimoebiuksen, etka sita tekstiiliteollisuuden (?). (Luullun ymmartamista kukkeimmillaan.) voisin kylla sen ohjeen ottaa siihen minka teit, jos viitsit s-postiin survoa.

    Onnittelut tyopaikasta ja dippatyosta ja valmistumisesta!

    By Blogger Tuulia, at 20:27  

  • Elä huoli, mulle kävi ihan sama juttu ja sitä märehdin aikani, että miksei kukaan mulle kommentoi... :D Ja vielä kuvittelin laittaneeni asetukset niin, ettei kommentit tarvii hyväksyntää.

    Onnea työpaikasta ja valmistumisestakin! :)

    By Blogger Altocumulus, at 08:32  

  • Olin vissiin taas onnistunu sen kommentoinnin moderoinnin nakkaamaan päälle, joten vähän viiveellä nämäkin kommentit tänne pääsi. Mutta NYT viimeistään sen pitäisi toimia niinkuin pitää, eli kommentit tulee tänne suoraan. Sen siitä saa kun pistää tämän Järjen Jättiläisen hommiin :)

    Tuulia & Altocumulus: Kiitos onnitteluista!! :)

    By Blogger inari, at 08:54  

Lähetä kommentti

<< Home